onsdag 9 mars 2011

Lite tråkig dag....(?)

Alla dagar är inte roliga dagar.........

Idag var det tandläkarbesök.....Hur kul är det?
Det kostade 1925:-och det gjorde oooont!
Stundtals stod jag i brygga i tandläkarstolen och andningen upphörde........
En "närda döden upplevelse".......Om man som jag INTE gillar att gå till tandläkaren......

På hemvägen var det snöoväder och väldigt halt väglag. Hur kul är det?

Men trots allt - jag har mycket att vara glad för..........Och det tänker jag ofta på.
Det är inte alla dagar det är tandläkarbesök och blötsnö.......Och det finns värre problem - jag vet!
Jag är tillräckligt gammal för att ha den insikten!

Något jag är väldigt glad över: Jag bor på landet! I Torestorp! Med utsikt över Tolken!  Härligt!

Kan man må annat än bra , när man bor så här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar