torsdag 28 juni 2012

Bra presenter......

....är det roligt att få.

Även i vuxen ålder.

Nu har jag fått så bra presenter i år - så jag får nog avstå från julklappar.

I födelsedagspresent fick jag en Ungern-resa av maken.
Den har vi redan gjort - i början av juni och den var hellyckad.

I morsdagspresent fick jag en andel i ett EM-tips av min äldste son.
Han tippade min rad - och vi bestämde att vinner jag så delar vi lika.
Det var 80 personer som satsade 100:- var.
Jag vannn! 8000:- !! Yipeee!
Så på söndag är vi hembjudna till honom på mat och "delning" av pengarna!!
Så roligt!!!!





















Det är roligt med presenter!

Och det är väldigt roligt att vinna - jag som aldrig har tur i spel.........
Jag brukar trösta mig med att jag ju har tur i kärlek - och det är inte det sämsta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar