fredag 27 april 2012

Tandläkarbesök......

.....är dyra och inte speciellt roliga........

Men man kan göra som jag - välja en tandläkare på en mysig ort och sedan kombinera tandläkarbesöket med ; shopping, fika och att strosa runt i en mysig miljö.......



Så igår hade jag en ovanligt  trevlig torsdag i Kungsbacka.

Jag har shoppat; vårjacka, krukväxter och fina ytterkrukor.

Jag har vimlat runt lite på Systembolaget och tittat efter viner som inte finns i Kinna
 ( som nog är Sveriges tråkigaste Systembolag - Markborna verkar nöjda bara det finns Vino Tinto och Renat....)

Jag har fikat - underbar god stooor kaffelatte och en alldeles för stor muffins...
GOTT!!! Och onyttigt! Mumsfilibabba!



Så egentligen var det inte tandläkarbesöket som blev dyrast - det kostade bara 1150:-

Shoppingen och fikat blev ändå dyrare.....Men trevligt var det!

Jag längtar redan till nästa besök hos min tandläkare - om 6 månader......

Det är väldigt fint i Kungsbacka innerstad........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar