torsdag 3 maj 2012

Ibland har man tur.......

.....vissa dagar vinner man 3 miljoner dollar på sin e-mailadress.
Det enda man behöver gör är att uppge sitt kontonummer - så kommer pengarna automatiskt.....
Eller????

Idag hade jag inte lika mycket tur .
Idag vill någon ha ett akut lån på några 100.000 dollar.......
Bara jag uppgav mitt kontonummer  - jag skulle få bra ränta......
Eller???

Jag vet inte hur dom tänker som skickar dessa mail....Eller finns det så dumma människor , som går på det...
Jag är verkligen tveksam.

 Nä ,jag tror nog jag får jobba mig till mina miljoner......eller meloner......

Jobba och jobba förresten - jag har jobbat färdigt.

Och pensionssystemet ger jag inte mycket för .

Nä , jag får göra så här:

Rätta munnen efter matsäcken!!!





Det är ett gammal beprövat trick.

Det gäller fortfarande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar