fredag 29 april 2011

Hattar.......

Jag hade inte en aaaning om att det fanns så mycket fula hattar innan jag tittade på TV idag.
Bröllopet i England......Så mycket fula hattar på så fina damer...vojne,vojne......
Stora hattar, små hattar, hattar som ser ut som fågelbon.........hattar som verkar ha en radie på 2 meter......Oj,oj...

Tur man har humor!

På tal om hattar och humor; har du hört den här:

Ada var på läkarbesök eftersom hon känt sig lite krasslig en tid. Doktorn tittar henne i halsen och säger: " Du har nog gått med för tunna trosor". Ada ser fundersam ut, men går bakom skärmen och klär på sig. På väg ut ur doktorns rum vänder hon sig om , drar upp kjolen över sin bakdel och säger: " Du, kan du titta mig i ändan och se om hatten sitter rätt"....

Detta är den roligaste göteborgsvits jag vet.........

Jag hoppas inte maken läser dagens blogg - han ser alltid väldigt konstig ut i ansiktet när jag berättar den här vitsen och asflabbar redan innan jag börjat..............men så är han ju inte göteborgare......(fast han har humor - det måste man nog om man skall leva ihop med mig.......)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar